Saturday, March 15, 2014

disebalik kisah MH370...vol1

ada terdengar pasal nurse yg bertiga tgh disiasat dan mungkin akan diambil tindakan oleh 'big bos' mereka? kalau betul cerita ni maka kepada 'big bos' mereka tu yg sudah tu sudah-sudahlah. bagi warning sebab main-main masa kerja dahla...jangan sampai tukarkan atau gantung tugas mereka tu.

seharian mereka bekerja mungkin...mereka penat...stress dan utk release sikit stress mereka tu maka mereka pun berlakon ala 'Raja Bomoh zam-zam ala-kazam' tikar terbang tu...itu aje pun. apalah sangat 'dosa' mereka tu kalau di banding dgn Raja Bomoh tu sendiri...

saya pun klu stress teramat sangat akan melakukan perkara-perkara yg boleh menjadikan stress saya hilang seperti tidur sambil berdiri sepuasnya...tidur masa dengar khutbah Jumaat...atau tidur masa meeting...cuma tidur sambil memandu je yg belum saya cuba! jadi kepada 'big bos' nurse-nurse ni patut-padanlah dalam nak menghukum ni...ini melibatkan 'periuk nasi' mereka tu. saya tak kata jgn 'lepaskan' mereka...ambil juga tindakan ke atas mereka tapi mungkin dalam bentuk seperti...amaran awal...atau denda tidur sambil berbaring (adake...???).

wassalam,
nahmy

0 comments: