Thursday, April 12, 2012

mengagahi kemampuan?

assalamualaikum...

semakin cuba nak kerap sikit buat posting baru....semakin tak terdaya plak rasanya. mungkin disebabkan PRU13 yg semakin dekat. tapi apa ada kena mengena PRU13 dgn update blog?entah...

atau memang kebelakangan ini, kerajinan dah dikuasai dgn kemalasan. atau sebab kalau dipikirkan rasanya update blog ni takdelah sgt nak beri hasil. tapi dulu pun dah tau yg berblog ni memang takde sangat nak beri hasil cuma disebabkan minat mencana 'benda-benda' serabut dalam otak melalui menulis maka terwujudlah blog marhaen ni. jadi bukan sebab takde hasillah kalau camtu kan?

ginilah, bila rasa 'benda-benda' serabut dalam otak banyak akan digagahkan juga untuk menumpahkannya ke laman blog ni. kalau takde maka takdelah isu baru atau kalau ada banyak pun benda-benda serabut tu tapi 'kegagahan' takde maka samalah tu - takdelah juga isu baru nak di postingkan. apalah sangat nak dipaksakan diri kan? ala-kadar...ikut kemampuan dahle....wallahualam.

3 comments:

Tirana Mutiara said...

so kalau tak update blog tu maknanya kepala TAK berserabut la..hehehe

Abd Razak said...

Assalamualaikum...

Diam maknanya takderlah benda-benda serabut memuncak...:)

nahmy said...

tirana...
gitulah..kak. cam terbalikkan..org klu serabut baru tak boleh nak update

abd razak..
Wa'alaikumsalam...tulah tu. mungkin blog sbg tempat meluah segala keserabutan kot!...