Thursday, July 15, 2010

lelaki yg menangis...ooohhhh!..

assalamualaikum....

berita pagi Khamis yg di petik dari sini:

A 28-year-old man cried out loud and slapped himself when police caught him naked in a room with a prostitute. He also admitted that he was wrong and apologised to his mother and company.

Last week, a police team in China carried out a series of anti-vice operation at six prostitution hubs in Guangxi.When they raided a spa centre, they heard a voice in a room saying: "Faster put on your clothes."













And when they stormed into the room, they saw a man and a woman in nude.Upon knowing he was caught red-handed, the man in the room sat on the bed and cried.The man also slapped himself eight times on the face, telling police that it was his first time there.

"I drank a little and was feeling dizzy. Then I remembered some people said sauna can help to sober me up and I come... I'm sorry mother," he said.The woman, who was also in tears, told police that she had worked at the spa centre for two months and was paid 100-odd yuan (RM47) for each customer.


soalan cepumas saya: kenapa setakat nangis dan tampar diri je? cuba-cuba le suruh orang lain bagi penerajang ke...kan lagi appropriate...pasti ingat sampai bila-bila punya....wallahualam

7 comments:

Tirana said...

menyesallah kononnya...Sebelum buat tak nak pulak fikir pasal mak..hehehe

Afida Anuar said...

hehe...lawak pulak..
ni mesti budak skema..tak pernah berzina..pastu sekali buat terus kene tangkap..hahahaha...

ingatkan kat malaysia tadi..

Abd Razak said...

Salam...

Andaikata dia seorang islam menangis dan menyesal akan maksiat yang telah dilakukan itu sudah dikira baik daripada yang buat muka selamba jer tanpa merasa apa-apa kekesalan..

Tie said...

Hmm... menangis kerana malu tu, hehe... Harap-harap dia betul-betul kesal, kan..

Ku Tak Sempurna said...

kihkihkih

.
.


murahnya harga airmata lelaki itu :P

Yunus Badawi said...

Baru nak buat sekali dah kantoi. Org lain dah puas buat tapi tak kena tangkap pun hahaha

Komen tak boleh blah

nahmy said...

tirana...yeela tu, bila dah terantuk baru nak tergadah kan?

afida...klu jadi kat m'sia dah tentu tak dipanggil lawak..tapi sadis! hehehe...

abd razak..benarle komen ente tu, tapi rasanya beri penendang sedas dua dulu...pastu baru kita iktiraf penyesalannya

tie..ke nangis sbb tak sempat 'se-round' tuh

kts...adake semurah harga gula (kononnya)??

YB...hehe..he adakah kena belajar dulu dr mereka yg berpengalaman??