Sunday, October 31, 2010

fuuhh...mene jugo demo weh

assalamualaikum...

setelah beberapa citer sedih...spt eksiden bas di Genting dan susut hanya 0.2kg hasil dari makan produk kempis perut tu akhirnya ada gak berita gumbire utk saya...utk saya-lah, skuad gomo - Cik Siti Wan Kembang berjaya jadi johan Piala Malaysia setelah 55 tahun dok pulun utk memenanginya. tahniah pada Kelantan!








yap!...memang saya orang Selangor tapi dah yg masuk final adalah Negeri Sembilan & Kelantan maka saya sokongle Kelantan...lagipun tahun lepas negeri dah merasa kan? janji bukan Singapore yg menang...hehehe.

saya bab bola..apa-apa kejohanan pun selalunya dok terlebih syok ialah pada finalnya. sebab itu adalah kemuncaknya kan? perlawanan yg lain...ikuti gak cuma gitu-gitu je la. sama gak dgn EPL tu. yg menang...tentunya akan cuba mengekalkan prestasi utk mempertahankannya dan yg kalah pastinya akan meningkatkan prestasi utk memenanginya pulak di masa-masa akan datang. gitule...tahniah sekali lagi pd Kelantan...wallahualam.

4 comments:

Abd Razak said...

Salam..

Tahniah utk pasukan kelantan..

Tak tgk pun perlawanan tu..:)

Afida Anuar said...

Salam..

Malu dengan saudara abdul razak, kerana saya menunggu dari minit pertama perlawanan sehinggalah piala disampaikan..huhu.

pada separuh masa pertama tu berasa kecewa juga. N9 mendahului...Apa pun Alhamdulillah, kemenangan berpihak kepada kelantan juga pada akhirnya..

orang pantai timur mestila sokong neg pantai timur jugak nahmy..hehe

sekamar rindu said...

salam..

tahniah buat red worriors..!!

nahmy said...

w'salam...
ya tu...tahniah utk Kelantan.

afida..
tengok jgn sampai terlalai dahle..

sekamar..
sekamar tahniah utk pasukan Kelantan