Monday, November 23, 2009

Salam Aidil Adha

assalamualaikum...

sebelum terlupa, kpd rakan-rakan blogger atau sesiapa saja yg membaca yg beragama Islam...saya sekeluarga mengucapkan...


SALAM AIDIL ADHA 10 ZULHIJJAH 1430.










semoga setiap pengorbanan demi keranaNya diterimaNya...insyaAllah.

9 comments:

Tirana said...

Salam Aidil Adha juga buat Nahmy..

maiyah said...

slm aidil adha pd nahmy sekeluarga, duit raya takde ? :D

DrSam said...

Salam Aidil Adha buah Nahmy sekeluarga. Beraya kat mana tahun ni?

ku tak sempurna said...

selamat hari raya...

maaf zahir batin...

FaridRashidi.Com said...

Salam,

Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha, lama tak nampak ya? Sihat?

Pyanhabib said...

salam aidiladha buat sdr sekeluarga. semoga sentiasa dirahmati Allah setiap amal baik.

Tie said...

Salam Nahmy sekeluarga...

Moga sentiasa bahagia tika cuti2 ni...

a.s.m.a said...

salam sy ain dr blog carpal tunnel syndrome..maaf lambat reply jwpan tuk solan en nahmy sbb sy jarang online..tuk soklan tu..maaf en. nahmy..sy masih student..tak brani sy nak pndai2 ckp..sy cadangkan tanya terus pada yang pakar..pa yg saya tahu pnyakit ni ada ubatnya..ada yg makan,ada yg injection..en kena rajin buat senaman tangan juga wlaupun dah ambik ubat..kalu still tak baik,ada pembedahan tuk pnyakit ni..pa2 pn baik tnya terus pada dr pakar..sy budak br blajar..maaf kalu tak byk membantu..wslm

nahmy said...

tirana..
sesama le kita...syukran jazilan

maiyah..
duit raya? insyaAllah raya posa tahun depan

drsam..
raya di ulu yam je tahun ni

cik kts...
sesama le kita...salam aidil adha

ustaz farid..
alhamdulillah sihat...tak nampak tp ada

pak pyan..
syukran jazilan pak pyan & begitu juga utk pak pyan sekeluarga

tie..
syukran...mmg bahgia yg sentiasa dicari

a.s.m.a...
t.kasih atas info tu. saya nak try accupunture plak nanti